Predaj
Podmienky predaja a záručný a pozáručný servis.
Záruka:
Výrobca dáva na výrobok 12 mesačnú záruku.
Servis na výrobok zakúpený u nás je do 3 rokov od zakúpenia tovaru.
V prípade poruchy výrobku je potrebné výrobok zabaliť, tak aby sa pri prevoze nepoškodil a zaslať ho na našu adresu s popísaním o akú poruchu sa jedná. Do 10 dní sa vám ozve náš servisný technik ( v prípade závažnej poruchy alebo výmeny súčiastky – prvku) a bude vás informovať o probléme. Komunikujeme cez E-mail alebo mobilný telefón.
Podmienky predaja:
Pri nevhodnom nákupe je možné vrátenie peňazí klientovi do 15 dní od predaja výrobku.
Tovar musí byť v originál zabalenom obale, v kompletnom a bezchybnom stave, nepoužitý. Tovar zaslať na našu adresu. Tovar zabaliť tak aby sa pri prevoze nepoškodil, poškodený tovar pri prevoze nepreberieme od dopravcu. Po skontrolovaní tovaru Vám zasielame peniaze do 3 dní na vami určené číslo účtu.
Pri vrátení tovaru nad 15 dní je možné vrátenie peňazí ale len 80% z zaplatenej sumy, 20% je za prenájom výrobku. Tovar musí byť v originál zabalenom obale, v kompletnom a bezchybnom stave, môže byť použitý. Tovar zaslať na našu adresu. Tovar zabaliť tak aby sa pri prevoze nepoškodil, poškodený tovar pri prevoze nepreberieme od dopravcu. Po skontrolovaní tovaru Vám zasielame peniaze do 3 dní na vami určené číslo účtu.
Tieto podmienky zasielame ešte pred predajom na e - mail-ovú adresu klientovi. Klient, ktorý súhlasí s podmienkami nám odošle spätnú väzbu na náš e-mail v tvare „ Súhlasím s podmienkami „ a my mu následne zašleme tovar na jeho adresu. Tovar ktorý zákazník preberá od dopravcu – pošty si musí riadne skontrolovať, či nie je poškodený obal alebo inak znehodnotený a až tak prebrať zásielku.
Zásielky posielame ako krehký tovar ( POZOR SKLO), tak by sa s ním malo aj tak zachádzať. Ak zistíte že zásielka je poškodená treba s dopravcom spísať o aké poškodenie ide. Doručenie tovaru a platby. Tovar ktorí je na sklade zasielame do 3 pracovných dní. Na dobierku posielame cez Slovenskú poštu, kde je poštovné a balné v hodnote do 4,50 €.
Ak sa rozhodnete pre doručenie zdarma, treba uhradiť sumu za tovar v plnej výške na náš účet SK61 7500 0000 0040 0003 0240, po nabehnutí sumy na našom účte ihneď tovar zasielame. Ak tovar nie je skladom tovar na žiadosť objednávame, tovar na objednávku doručujeme cca do 15 pracovných dní. Zasielanie tovaru tak isto ako je uvedené hore.
REKLAMÁCIE:
Vadný tovar v záruke zaslať na dole uvedenú adresu.
Priebeh reklamácie ( opravy) výrobku:
- kontrola výrobného čísla výrobcom ( v prípade výrobku nie dodaného naším obchodom tovar späť nezasielame je nutné si ho prebrať osobne do 30 dní)
- zistenie poruchy a posúdenie závažnosti
závažná poruch = výmena výrobku za nový, pri ukončení predaja vrátenie peňazí
pri opraviteľných poruchách oprava a zaslanie výrobku späť zakazníkom
- posúdenie a oprava trvá do 30 dní od prevzania, vzhľadom na to že výrobcovia sú mimo Slovenska
Kontakty: E- mail: ladislavmedved@gmail.com
Kontaktná osoba: Ladislav Medveď
Tel.číslo: +421905604398
Elektromont-servis
Ul. Skalica č .41
Podbrezová 976 81